תמצית מזל טוב של חברת בטר1  

תמצית מזל טוב של חברת בטר1  

אם ילדתן לאחרונה/ אתן לקראת הליך לידה או שמא חברה או בת משפחה אהובה קרבה לרגע המיוחל, כדאי שתדעי כבר עכשיו כי ישנן דרכים לחזק את המערכת הגופנית והנפשית לאחר הלידה.

שיפור המערכת הגופנית והנפשית לאחר הלידה

רבים טוענים כי היום המרגש ביותר בחייהם, אף יותר מיום החתונה, זהו יום הולדת הבן או הבת. ללא ספק כי היכולת ליצור חיים ולהפוך להורים זהו יום מדהים, מרגש ואף מופלא. אך יחד עם זאת מבחינה גופנית, לידה מותירה את האישה תשושת כוחות. במהלך ההריון סובלת האישה מעלייה חדה במשקל, כאבי גב רבים, בצקות, בחילות, הקאות, וקשיים רבים. שיא הכאב כמובן בא עם הופעת הציר הראשון. השינויים החדים במצבה הגופני של האישה במהלך תקופה קצרה יחסית של 9 חודשים, מותירים את גוף האישה וכן את נפש האישה במצב תשוש מאין כמותו. על כן נשים רבות סובלות מכאבים גופניים, חוסר ריכוז, תשישות, ולעיתים אף דיכאון לאחר לידה (המוכר בשמו הלועזי "בייבי בלוז") המתאפיין במצב רוח ירוד, חוסר אנרגיה, עייפות, ועצבנות ואף חרדות. עם כל השמחה אשר מביאה הייתה הולדת התינוק- ניתן להתייחס לשינוים הרבים בפרק הזמן הקצר שהאישה עוברת כמעין טראומה גופנית שגוף האישה חווה ונדרש להסתגל עליה.

באמצעות תמצית מזל טוב – ויטמינים לאחר לידה של חברת בטר1, תוכלו לחזק ולסייע לגופכן להשתקם מהליך הלידה, ולהחזיר את גופכן לשגרה המוכרת עלו.

תמצית מזל טוב של חברת בטר1  

באילו אופנים תמצית מזל טוב ליולדת יסייע לגופכן?

תמצית מזל טוב יולדת מופק ממיצוי צמחי מרפא, בטכנולוגיה מתקדמת, בעלות סגולות מיוחדות, ביניהם:

חיזוק מערכת ההורמונלית לאחר לידה, חיזוק הרחם, הרגעה של עוויתות. טיפול אנטי דלקתי ושיכוך כאבים. הגברת אנרגיה הפחתת עייפות. חיזוק מערכת החיסון. חידוד ערנות שכלית ושיפור הזיכרון. מניעת עצירות, דימום, והסדרת מצב הרוח.

אז אם את מעוניינת לספק לגופך חיזוק אשר יסייע לו לחזור לשגרה לאחר הלידה, רכשי את תמצית מזל טוב ליולדת ולא תצטערי.