הגברת והשבחת חלב אם באמצעות יו 45 מאמי

הגברת והשבחת חלב אם באמצעות יו 45 מאמי

מזל טוב! אם נכנסת למאמר זה סביר להניח שהנך אם טרייה ושתינוק טהור נכנס לחייך. עבור רוב האימהות הטריות, סוגית ההנקה מספקת שאלות רבות, כאשר השאלה המרכזית העולה בקרב אימהות טריות היא: "אם אין מספיק חלב, אולי כדאי לוותר על ההנקה?"- ובכן התשובה היא לא. במאמר זה נסביר מודע, וכיצד השימוש ב-יו 45 מאמי של חברת בטר1 ישפר את חיי ההנקה שלך, יגביר את כמות החלב שגופך מייצר ואף ישביח אותו.

הגברת והשבחת חלב אם באמצעות יו 45 מאמי

חשיבות ההנקה והשבחת חלב האם עבור התינוק

הנקת אם עבור תינוקה הינה חיונית מאוד עבור תינוקה. באמצעות הנקת חלב אם מתחזק הקשר בין האם לתינוקה, התינוק זוכה לקבל ארוחה מזינה בוויטמינים וחומרים חיוניים להתפתחותו התקינה, ואף מפני הגנה מפני מחלות זיהומיות (הצטננות, דלקות אוזניים וכדומה) . בנוסף חשוב להדגיש ההנקה מחזקת את המערכת החיסונית של התינוק. אם כל אלו לא מספק משכנעים, חשוב להדגיש כי הנקת אם מצמצמת את סיכויי האם לחלות בסרטן השד.

אך לצד כל יתרונות אלו, ישנן נשים רבות אשר כמות חלב האם שגופן מספק אינו מספיק עבור תינוקם. בעקבות זאת נשים רבות חשות תסכול רב, עייפות בנסיין אחר סיפוק כמות החלב הנדרשת, וכן חשש מתמיד כי תינוקן אינן ניזון בצורה מספקת. כך עולה השאלה: מה יש לעשות במקרה זה בו כמות חלב האם אינה רבה מספיק? התשובה היא כי במקרה זה,  על האם להיעזר בדרכים אשר יסיעו לה להגביר את כמות החלב המופרש מגופה עבור תינוקה ואף להשביחו.

 יו 45 מאמי- הדרך היעילה להגביר את כמות חלב האם ולהשביחו

יו 45 מאמי הינה כמוסה ייחודית של ויטמינים לאחר לידה המופקת בטכנולוגיה מתקדמת של מיצוי צמחי מרפא מן הטבע. באמצעות מיצוי סגולות צמחים אלו, גופך יוכל להגביר את כמות חלב האם אשר הוא מייצר ולהשביח אותו (לחזק אותו בוויטמינים החיוניים לתינוקך). אם אינך סובלת מחוסר בכמות חלב אם, אם שהנך מעוניינת להשביחו, נסי את כמוסות יו 45 מאמי של חברת בטר1 ולא תצטערי.