האם גם אתם נתקלים בקושי בהליך קליטת ההריון? כדאי שתכירו את 52 מאן

האם גם אתם נתקלים בקושי בהליך קליטת ההריון? כדאי שתכירו את 52 מאן

אם גם אתם זוג אשר מנסה להיכנס להליך הריון ללא הצלחה, דעו כי אינכם לבד. מבחינה סטטיסטית שישה מכל עשרה זוגות נתקלים בקשיים מסוג זה במהלך שנת הנישואין הראשונה. לתופעה זו של אי קליטת הריון, ישנם גורמים שונים. הדעה הרווחת בחברה היא כי אי קליטת הריון נובעת בעיקרה ממצב פריונה של האישה, אך אין בהכרח הדבר נכון. 40 אחוזים מקשיי קליטת ההיריון מיוחסים לגבר- וביניהם, כמות תנועתיות ואיכות הזרע של הגבר. חשוב להדגיש כי מצב זה ניתן לטיפול, וכי חיזוק הזרע בעזרת שיפור התנועתיות והאיכות שלו, יגדיל את סיכויי קליטת ההיריון גם במידה ואין בעיה תפקודית/ רפואית אצל הגבר. בזכות פורמולת יו 52 מאן, של חברת בטר1 תוכלו לשפר את איכות הזרע ותנועתיותו.

האם גם אתם נתקלים בקושי בהליך קליטת ההריון? כדאי שתכירו את 52 מאן

הכירו את פורמולת יו 52 מאן של חברת בטר1

פורמולת יו 52 מאן, של חברת בטר1, הינה פורמולה איכותית המופקת מצמחי מרפא איכותיים ויוקרתיים, אשר מסייעים להגברת תפקוד הזרע ואיכותו אצל הגבר. וזאת באמצעות פורמולה חדשנית המיוצרת בטכנולוגיות מתקדמות ובתקנים בין לאומיים המאושרים באירופה וארצות הברית. חשוב להדגיש כי השימוש בטכנולוגיה מקצועית ואיכותית הינה קריטית בכל הנוגע למיצוי מקסימלי של צמחי מרפא וסגולותיהם.

פורמולת יו 52 מאן של חברת בטר1, מכילה ויטמין E, אבץ וצמחי מרפא, במינונים מדויקים ומחושבים אשר יסייעו בשיפור סיכויי קליטה ההיריון.

חשוב שתדעו כי פגיעה בתנועתיות הזרע ואיכותו, אינה נובעת רק מבעיה בריאותית במערכת הפיזיולוגית של הגבר, ולתופעה זו מספר גורמים שונים, ביניהם:

*לחץ, חרדה ומצב נפשי טרוד.

*תזונה לקויה- השמנת יתר או תת תזונה.

* חשיפה מוגברת לרעלים- דוגמת עישון, חשיפה לקרינה וכדומה.

חברת בטר1 הינה חברת יצור טבליות מרפא באיכות הגבוהה ביותר  

חברת בטר1, מבטיחה לספק בעבורכם טבליות פורמולה לשיפור תנועתיות ואיכות הזרע, ברמה הגבוהה ביותר מבחינת יעילות וייצור. אם אתם מזדהים עם הקושי בהליכי קליטת הריון, רכשו את טבליות פורמולה יו 52 מאן לגבר, וכך תגבירו את סיכויי קליטת ההריון שלכם.