שיפור אורח החיים באמצעות טבליות יו 31 ליידי

שיפור אורח החיים באמצעות טבליות יו 31 ליידי

האם גם את סובלת מימי ווסת ארוכים האורכים כבין 5 ימים ל7 ימים, או, דימום מוגבר וממושך בתקופת המחזור החודשי ואורח חייך נפגע מכך, כדאי שתכירי את טבליות יו 31 ליידי. טבליות יו 31 ליידי יסייעו לך בהקלה על ימי הווסת החודשיים.

שיפור אורח החיים באמצעות טבליות יו 31 ליידי

כיצד יו 31 ליידי יסייעו לך?

להיות אישה מעולם לא היה דבר פשוט- לא בכדי נאמר "בצער תלדי בנים". השינויים ההורמונליים בגופינו פוגעות פעמים רבות באורח חיינו וכן אף של הסובבים אותנו. ימי הווסת החודשיים וימי טרום הווסת החודשיים הינם ימים מאתגרים עבור כל הנשים באשר הן. תופעות שכיחות כגון גודש וכאב בשדיים, כאבי שרירים, כאבי גב, התקבצויות כואבות בבטן, עייפות, רעב מוגבר, וכמובן מצב רוח ירוד ועצבנות, פוגעות מאוד באורח חיינו וכן של הסובבים אותנו (בשל הנטייה להתרגזות יתרה בתקופה זו). בעיה שכיחה זו מובילה נשים רבות לחפש אחר מענה לסבל הרב הכרוך בתקופת זמן זו, כאשר נשים פונות בחוסר אונים וייאוש לשימוש באמצעים מסכני חיים (תרופות כימיות הפוגעות במערכת ההורמונאלית- גלולות), אשר אמורות לסייע כאבים אלו.  אך לגלולות ישנן סכנות רבות מאוד. לא רק כי השימוש בהן לא מאפשר כניסה להריון שמא מדובר באמצעי מניעה. לאלו יש השלכות מסקנות חיים! כאשר הסכנה המרכזית הינה יוצרות קרישי דם אשר עוללים לסכן את חייה של האישה וכן אף לגרום למוות. האם משמעות הדבר שנשים אשר לא מעוניינות לסכן את גופן ופריונן, חייבות לסבול כל פרק זמן מסוים בחודש? התשובה היא כמובן לא. חברת בטר1 פתחה אמצעי יעיל לקיצור ימים הווסת החודשיים, המאפשרים הקלה על אורח החיים של האישה.

באיזה אופן יו 31 מסייע להקלה בימי הווסת?

באמצעות הסדרת איזון הורמונלי (יחס האסטרוגן – פרוגסטרון), הפחתת הדימום (ללא קשר למקור הבעיה) וצמצום אורך ימי הווסת, איכות חייכן בתקופת ימי הווסת תשתפר. נסו את טבליות יו 31 ליידי, המופקות מצמחי מרפא, בטכנולוגיה מתקדמת, וכך תשנו את חייכן לטובה. במידה ואתם מעוניינים להסדיר ביוץ לא סדיר יש לשלב את יו 69 ותקבלו תוצאה מושלמת