רליס- לטיפול יעיל וטבעי לבעיות עצירות

האם גם אתם סובלים מעצירות? עצירות הינה תופעה שכיחה מאוד, כמעט כל בני האדם חוות לפחות פעם אחת תופעה של עצירות. מזה בעצם עצירות? מהם הסכנות בטיפול תרופתי כימי בבעיה זו, ומהם דרכי הטיפול היעילות והמומלצות, וכיצד רליס של חברת בטר1 יסייע בתופעה זו.

עצירות- כל מה שצריך לדעת

גופינו חייב להתנקות מפסולת אשר נצברה במערכת העיכול. עצירות זוהי תופעה הנגרמת כאשר גופנו מתרוקן פחות משלוש יציאות בשבוע, וגם זאת מלווה בקושי. לתופעה זו מספר גורמים והשלכות.

סיבות הגורמות לעצירות בגוף– חוסר פעילות גופנית, תזונה לקויה, חוסר בנוזלים, לחץ נפשי, וחסר בסיבים תזונתיים ובחומצות שומן.

למה תופעת העצירות גורמת?- מעבר לחוסר נעימות בקיום יציאות, לתופעת העצירות יש השלכות נוספות על בריאותנו. תופעת העצירות עלולה להוביל לטחורים, נפיחות וכבדות בבטן, כאבי בטן, מחסור באנזימי עיכול ובמיצי מרה, ופגיעה באוכלוסיית חיידקי מעיים חיוביים פרוביוטים.

דרכי טיפול- ישנם דרכים שונות לטיפול בבעיה זו. אך כיום ישנם דרכים מסוכנות ביותר לטיפול בתופעה, אחד מהם היא חוקן ביתי- חוקן מסוג זה עלול ליצור ניקוב במעי ולגרום לפגיעה חמורה במערכת העיכול. גם שימוש בכדורים ייעודים לטיפול בעצירות על בסיס ממשוך עלול להוביל לחוסר שליטה בסוגרים ולהתמכרות. על כן בדרך הטבעית היא היעילה ביותר והבטוחה ביותר.

רליס- טיפול בעצירות בדרכים טבעיות

בטר1 הינה חברת מרפט טבעית המספקת מוצרי מרפא טבעיים המופקים מצמחי מרפא ייעודים, בטכנולוגיה מתקדמת המהווה מיצוי מקסימלי של  צמחי המרפא. הרכב הצמחים ברליס מטפח הרגלי יציאה נכונים, מטפל בבעיות עיכול הגורמות לעצירות ובעצירות עצמה.   כמו כן משפר את תנועתיות המעיים ומסדיר את פעילותה,  ומשפר את תהליך העיכול ואינו מאפשר תסיסת יתר.

רליס מתאים לסובלים מעצירות קלה או קשה, כרונית או זמנית. וכמובן אינו ממכר.

אם גם אתם סובלים בעית עצירות, נסו את רליס (הנמכר באתרנו) ולא תתחרטו.