פייטר- שמן אורגנו מרוכז המסייע בטיפול נגד זיהומים, דלקות ופטריות.

כאשר מערכת החיסונית אינה חזקה דיה הסיכוי להיווצרות מחלות זיהומיות עולה. כמו כן גם לפטרת ולריבוי נגיפים בגופינו יש קשר למערכת החיסונית של גופינו. חברת בטר1 פיתחה שמן המופק באמצעות טכנולוגיה חדשנית מתקדמת, שמן זה הינו שמן אורגנו בריכוז גבוה, היעיל מאוד למניעת מחלות זיהומיות למיניהן, פטרת, הצטברות נגיפים, וכמו כן חיזוק המערכת החיסונית בגוף. כיצד שמן זה יסייע לגופכן וכיצד הוא פועל? על תשובות אלו נענה במאמר זה.

פייטר- שמן אורגנו מרוכז– דרך טבעית ויעילה לטיפול בזיהומים ונגיפים. 

ישנם דרכים רבות לטפל בזיהומים ונגיפים כאשר הנפוץ בהם הוא השימוש באנטיביוטיקות שונות וכדורים שונים. חשוב לזכור כי לאנטיביוטיקה ולכדורי המרקחת השונים, ישנם השפעות ותופעות לוואי רבות (בעיקר כאשר השימוש נעשה לעיתים קרובות), כאשר המרכזיות בהן הן פגיעה בכבד ובמערכת החיסונית.  פייטר- שמן אורגנו מרוכז הינה דרך טבעית ויעילה לטפל בדלקות, מחלות וויראליות זיהומיות, נגיפים ופטרת.

באילו דרכים יעזור פייטר לבריאות גופנו?

פייטר מעודד מגביר ומחדש בניית תאי דם לבנים, תאי ההגנה הטבעיים. תאים אלו הינם חלק מהמערכת החיסונית שתפקידה להגן על גופנו מרדיקלים חופשיים, למנוע התרבות ושגשוג חיי נגיפים חיידקים ופטריות ואף לחיסולם.

פייטר מכיל ריכוז גבוה של שמן אורגנו פראי. הרכב הפייטר נוסה בניסויים רבים בעולם. בלא פחות מ-15 מחקרים קליניים מדעיים הוכח בעוצמתו האדירה כאנטי-נגיפי, חיידקי ואנטי-פטרייתי.  מטפל בזיהומים במערכות הנשימה והמעיים ממקור נגיפי בקטריאלי או ויראלי.

בספרות המקצועית נחשב הרכב הפייטר כאנטיביוטיקה צמחית החזקה והעוצמתית ביותר, המסייע גם לבעלי חולשה חיסונית.

פייטר עשיר באופן טבעי בנוגדי חמצון עוצמתיים כמו קרבקרול, תימול, חומצה רוזמרינית, ויטמין A C K, ויטמינים מקבוצת B סידן, מגנזיום, ועוד.

פייטר של חברת בטר1- לבריאות טבעית ויעילה

אם אתם מעוניינים לשפר את בריאותכם ולטפל בזיהומים נגיפים ופטריות באופן טבעי ויעיל כדאי שתנסו את שמן פייטר של חברת בטר1 (הנמכר באתרנו) ולא תצטערו.