סידור ימי הווסת החודשיים באמצעות יו 63 ליידי

סידור ימי הווסת החודשיים באמצעות יו 63 ליידי

האם גם את סובלת מידי חודש בחוסר וודאות בכל הנוגע לימי הווסת החודשיים ומועד התקיימותן? אם כן וודאי גם את חשה תסכולים רבים בכל הנוגע לנושא כאשר המרכזי בהם הוא חוסר איזון הורמונלי, הפוגע באיכות החיים באופנים שונים ומרובים (אותם נכלול במאמר זה). הטבליות הייחודיות של חברת בטר1 מאפשרות הסדרת המערכת ההורמונאלית וסידור ימי הווסת החודשי.

אי הסדרת ימי הווסת והשפעותיהן על גופך

לחוסר איזון הורמונאלי, וימי ווסת לא ברורים- כאשר ישנם מרחקים לא אחידים וקבועים בין תקופות הווסת השונות יש השפעות רבות על חייך. הליך המחזוריות בד"כ מתרחש כל 30-28 יום. כשהמרווחים בין המחזורים אי סדירים, מופיע המחזור החודשי לפני 26 או אחרי 35, לעיתים המחזור החודשי לא מופיע זמן ממושך מכך. לתופעה זו של חוסר איזון הורמונאלי ישנם השלכות רבות על בריאותך ואורח חייך:

*  תקינות ההתרחשות המחזורית חשובה ביותר לשמירת פוריות האישה ובריאותה הכללית. חוסר הסדרה של ימי הוסת פוגעת בהליך הכניסה להריון.

* קבלת ווסת בהפתעה- כל אישה חוותה בחייה תרחיש בו היא מקבלת ווסת בניגוד לידיתה אשר אינה ציפתה לכך. חוסר ההערכות לימים אלו יכולים להביך ולגרום לאי נעימות רבה עבור האישה כאשר היא מתחילה לדמם ללא אמצעי מגון בנושא (תחבושות הגייניות). כאשר ימי הווסת לא מסודרים הסיכוי להיווצרות תרחישי פתע אלה גוברת.

*אכזבה ושברון לב- נשים המתקשות להיכנס להריון סובלות בפן הנפשי רבות מחוסר הסדרת ימי הווסת. כאשר נשים מעוניינות להיכנס להריון, כל יום של עיקוב במחזור החודשי נושא איתו תקווה לבשורות טובות. כאשר ימי המחזור מתארכים רבות (בעודה חפצה בילד) האישה נושאת בלבה ציפייה רבה, וכשאין היא התגשמה תחושת התסכול, האכזבה ושברון הלב גוברת, ופוגעת במצבה הנפשי והרגשי של האישה.

*חוסר איזון הורמונאלי- חוסר איזון הורמונאלי המתרחש בעקבות חוסר הסדרת ימי הווסת, מוביל הגדלת ימי טרום הווסת והשפעותיהן הגופניות.

סידור ימי הווסת החודשיים באמצעות יו 63 ליידי

 יו 63 ליידי של בטר 1 יאפשר הסדרה של ימי הווסת

חברת בטר1 אשר פיתחה טבליות ייעודיות המופקות ממיצוי צמחי מרפא בטכנולוגיה מתקדמת, יאפשרו לך לשפר את איכות חייך באמצעות הסדרת ימי הווסת החודשי. רכשי עוד היום את טבליות יו 63 ליידי ותשפרי את איכות חייך.