המלצות

משפחת עציוני המאושרת

חיפה

היו לנו הפלגות קצרות 22-25 בממוצע והיינו מגיעים לטבילה ביום 18!!היינו בדיכאון ובייאוש עמוק ניסינו הרבה דברים ולא עזר ומאז שהיא התחילה לקחת 63 אחד ליום לפני השינה היא מגיעה לטבילה ביום 12 והפלגות 35 יום! נ.ב. זה לא רק מכתב המלצה אלא מכתב תודה -מקרה אמיתי שהיה איתנו , אנחנו מודים לבורא עולם ששלח אותך כמו מלאך לעזור לנו (היא לוקחת לפני השינה כי היא חוששת מתופעות לוואי כמו מצב רוח או בחילות)

רבקי א

חיפה

למומחי "יו" "בטר 1" "בריאות לכל"
שמחה לשתף אתכם. זכיתי לחתן בחמש שנים האחרונות חמישה ילדים. מהם שלושה בנות.
לשלושת הבנות הייתה בעיה רצינית שקיבלו את המחזור בגיל יחסית מאוחר, והקשה יותר שבהמשך המחזור היה מגיע אחת לכמה חודשים.
כאמא הייתי מאד מוטרדת בעיקר חשש מהעתיד (מהיכולת להביא ילדים / נכדים)
בהמלצת הרב….. פניתי אליכם. בהמלצתכם ביתי לקחה את ה – 69 ליידי שעשה פלאים. היא לקחה בקביעות ובהתמדה את ה – 69 ליידי וקיבלה מחזור באופן סדיר ותקין.
אחריה 2 בנותיי עם אותה תופעה נטלו גם את ה 69 ליידי, וב"ה עכשיו אני אשת בשורה לשני בנותיי יש ילדים פרחים מקסימים ואף ביתי השלישית בהריון ומחכה כל יום ללידת בנה הראשון.
חג חנוכה שמח – שתכניסו הרבה אור ושמחה בבתי ישראל

יעל גן

קיסריה

סבלתי מאד ממחזורים שהגיעו כל שבועיים שלוש ונמשכו כששה/שמונה ימים ומאז שהתחלתי עם ה 69 ליידי חזרתי לאיכות חיים שהכרתי בעבר. תודה רבה לכם על איכות חיים ורוגע 

 

יעלי ורון אבקסיס

חיפה

אין אין אין לא יאמן!!! חודש ועוד חודש. שלושה חודשים ואני בהריון!!! כבר הייתי מיואשת. מחזור לא סדיר בעליל, שלוש שנים שאנחנו מנסים הכוווול ורק אכזבות. קיבלנו המלצה חמה מאד מחברים על המוצר 69 ליידי והחלטנו לנסות. והנה הלא יאמן קרה. נקלטנו!! אנחנו בהריון תקין תודה לא-ל.
אנחנו לוקחים על עצמנו לעזור לעוד זוגות ולפרסם את הצלחת ה 69 ליידי. אגב, בעלי במקביל לקח גם את ה 52 מאן.

משפחת עציוני המאושרת

חיפה

שלום רב אנו שמחים לבשר שלאחר נטילת כמוסת ליידי 69 כחודשיים התבשרנו בבשורה הטובה לה ייחלנו מאוד!!! אנו מודים לה' שכיוון אותנו אליכם ומברכים אתכם שתמשיכו להיות שליחים טובים למען כל כלל ישראל. תודה רבה

לרגל החג לא יבוצעו משלוחים עד ה-27.10.24 במקרים דחופים יתאפשר איסוף עצמי בתיאום. שנה טובה מבורכת ושליווה